dzierzba dzierzba
350
BLOG

Kredyt, Konsumpcja, Kopulowanie

dzierzba dzierzba Polityka Obserwuj notkę 4

Wstałem wcześnie i trochę się nudziłem. Z braku lepszych zajęć postanowiłem wyobrazić sobie, iż wierze w to, że partia Petru jest oddolną inicjatywą obywateli powstałą z ich potrzeby serca, umiłowania ojczyzny, troski o dobro wspólne  i tak dalej.

Ponieważ nie pije alkoholu, a więc nie byłem skacowany, nie było to zadanie trywialne. Aczkolwiek wykonalne, w co głęboko wierzyłem. Skłamałabym jednak mówiąc, że lubię wyzwania, zwłaszcza tak zaawansowane, ale naprawdę spróbowałem. Włączyłem więc TVN24, w tle dodatkowo Trójkę, w oczy raził mnie ekran laptopa podzielony na mniej więcej trzy równe szpalty między portal gazety, stronę Newsweeka oraz pudelka i tak bombardowany bodźcami odpłynąłem.

Nie wiem, ile to trwało, ale chyba nawet dość szybko się ocknąłem. Poprawiłem zmierzwione włosy, otarłem ślinę, która pociekła mi po brodzie, wyłączyłem radio, telewizor, laptopa  i wreszcie, z niemałym z trudem, wyprostowałem palce zaciśnięte w pięść, którą chwilę wcześniej w szczerym odruchu oburzenia musiałem ostro wygrażać krzycząc: "Precz z Kaczorem!" i "Konstytucja über alles!"

Tak. Już wiedziałem. Udało się. To znaczy nie udało...Nawet po sztucznym wprowadzeniu szarych komórek w stan zbliżony do właściwego pacjentom po lobotomii, nie potrafiłem przekonać sam siebie, że partia Petru to oddolna inicjatywa i tak dalej.

Jaki wniosek płynie z tego szalonego eksperymentu, który nie tylko mógł kosztować mnie zdrowie, ale nawet sprawić, że zacząłbym pisać jak lchlip lub wręcz Stary? Wziąwszy pod uwagę tamto i owamto, mniej więcej taki azaliż:
dziś są, jutro ich nie ma. Znikną. Jak nie przymierzając PJN, LiD, Europa Plus, Solidarna Polska, Ruch Palikota i inne tego typu, stworzone przez system na potrzeby chwili twory. Oczywiście nie znaczy to, że można to dziwo lekceważyć, ale jedno jest pewne: Wcześniej czy później, jak oczko misiu, poparcie mocno spadnie temu Petru, a wtedy sierotom po nim zostaną znów tylko trzy rzeczy na K, które są  im właściwe, bliskie i przez dbających, by nigdy nawet przez myśl im nie przeszło, że można inaczej, przypisane. Właśnie w tej kolejności:  Kredyt, Konsumpcja i Kopulowanie.

dzierzba
O mnie dzierzba

"Dzierzba mimo bliskiego pokrewieństwa z wróblami, sikorami czy kanarkami, zachowuje się jak ptak drapieżny. Aktywnie poluje na duże bezkręgowce (głównie owady) oraz drobne płazy, gady, ssaki, a nawet inne gatunki ptaków. Po złapaniu zdobyczy często nie zjada jej od razu, lecz zawiesza na kolczastych krzewach, drutach lub wkład między rozwidlenia gałęzi drzew." Tak powstają tzw. spiżarnie dzierzb. ADRES E-MAIL - Czy już Ci pisałem, że to oto miejsce jest symbolem mojej niezależności i wiary w wolność jednostki? - Jakieś pięćdziesiąt razy... /Veszett a világ/ motto: Mówisz, że chcesz zostać pisarzem, to po prostu zwykły egoizm; chcesz wyróżnić się spośród marionetek i zostać ich animatorem. W istocie nie ma różnicy między tym, co chcesz robić, a malowaniem się kobiet... /Abe Kobo. Kobieta z wydm./ motto2: W każdej epoce, w każdym kraju zawsze istniały dwa stronnictwa: reakcji i postępu./Maurice Druon. Król z Żelaza/ Ludzie najczęściej stają się biegaczami, ponieważ tak ma być./O czym mówię, kiedy mówię o bieganiu. Haruki Murakami/ spiritus flat ubi vult Zapraszam do zwiedzania mojej spiżarni

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka