dzierzba dzierzba
42
BLOG

Sixty nine

dzierzba dzierzba Polityka Obserwuj notkę 3

Porażony wiadomością, że nie powołano jeszcze Komisji do Spraw Zbadania Prawdopodobnego Środka Transportu, którym Gosiewski Planował Wywieźć Pielęgniarki do Lasu, wszedłem dla odprężenia nastroję główną Wikipedii.

Tam kliknąłem spontanicznie w link „Losuj stronę”.

W ten sposób trafiłem na dość obsceniczne hasło „Pozycja 69”.
 
Zaciekawiony przeczytałem, że jest to jedna z pozycji, w której dwie osoby ułożone są tak względem siebie, że ich usta znajdują się blisko narządów płciowych partnera, umożliwiając wzajemny stosunek oralny (fellatio i cunnilingus). Nazwa wzięła się stąd, że układ ciał partnerów w tej pozycji przypomina cyfry 69.[1]
 
Skłamałbym twierdząc, że choć trochę się zgorszyłem, a moje policzki nabrały kolorów rumianych, tym niemniej szybko wyłączyłem Operę. W telewizji usłyszałem bowiem coś, co poraziło mnie jak omen.
 
Mówiono tam właśnie ni mniej ni więcej, że podobnie jak ja wcześniej na Wikipedii stronę, wylosowano dzisiaj numery list dla komitetów wystawiających kandydatów w wyborach do Parlamentu Europejskiego.
 
A są to kolejno…
 
W każdym razie SLD i Platformie życzę sukcesu i gratuluję symbolicznych cyfr sześć i dziewięć.

Chociaż osobiście i tak między nami - trochę się tego zbiegu okoliczności jednak boję... ;)
dzierzba
O mnie dzierzba

"Dzierzba mimo bliskiego pokrewieństwa z wróblami, sikorami czy kanarkami, zachowuje się jak ptak drapieżny. Aktywnie poluje na duże bezkręgowce (głównie owady) oraz drobne płazy, gady, ssaki, a nawet inne gatunki ptaków. Po złapaniu zdobyczy często nie zjada jej od razu, lecz zawiesza na kolczastych krzewach, drutach lub wkład między rozwidlenia gałęzi drzew." Tak powstają tzw. spiżarnie dzierzb. ADRES E-MAIL - Czy już Ci pisałem, że to oto miejsce jest symbolem mojej niezależności i wiary w wolność jednostki? - Jakieś pięćdziesiąt razy... /Veszett a világ/ motto: Mówisz, że chcesz zostać pisarzem, to po prostu zwykły egoizm; chcesz wyróżnić się spośród marionetek i zostać ich animatorem. W istocie nie ma różnicy między tym, co chcesz robić, a malowaniem się kobiet... /Abe Kobo. Kobieta z wydm./ motto2: W każdej epoce, w każdym kraju zawsze istniały dwa stronnictwa: reakcji i postępu./Maurice Druon. Król z Żelaza/ Ludzie najczęściej stają się biegaczami, ponieważ tak ma być./O czym mówię, kiedy mówię o bieganiu. Haruki Murakami/ spiritus flat ubi vult Zapraszam do zwiedzania mojej spiżarni

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka